Rezultate selecţie participanți mobilități internaționale (suplimentar)

     Rezultate selecție participanți mobilități internaționale în cadrul Proiectului ERASMUS+
"Effective School Management in EU Dimension"

Apel selecţie participanți mobilități internaționale (suplimentar)

     Inspectoratul Școlar Județean Teleorman organizează selecție pentru participarea la mobilitățile internaționale ale parteneriatului strategic KA2, conform apelului de selecție și anexelor.

Notă:

     Având în vedere cererea de retragere a doamnei Tătaru Ioana Daniela înregistrată cu nr. 2040/23.03.2015, se lansează apel de selecție suplimentar pentru mobilitățile internaționale din cadrul proiectului KA2, termenul de trimitere al documentelor pentru etapa I (CV și scrisoare de intenție) la adresa de e-mail specificată în apelul de selecție este 24 martie 2015, ora 16.00.

 

Apel:  
     
Anexe:  

 

 

Rezultate selecţie participanți mobilități internaționale

     Rezultate selecție participanți mobilități internaționale în cadrul Proiectului ERASMUS+
"Effective School Management in EU Dimension"

Apel selecţie participanți mobilități internaționale

     Inspectoratul Școlar Județean Teleorman organizează selecție pentru participarea la mobilitățile internaționale ale parteneriatului strategic KA2, conform apelului de selecție și anexelor.

Notă:

     Având în vedere faptul că la termenul limită specificat în apelul de selecție nu s-au înregistrat decât 4 solicitări pentru participarea la cele două reuniuni de proiect, termenul de trimitere al documentelor pentru etapa I (CV și scrisoare de intenție) la adresa de e-mail specificată în apel se prelungește până la data de 27 ianuarie 2015, ora 16.00.

 

Apel:  
     
Anexe:  

 

 

Campania de informare "Europa, casa noastră"

     "Europa, casa noastră" este o campanie de informare şi comunicare anuală a Reprezentanței Comisiei Europene în România derulată în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale. Campania este menită să transpună priorităţile de comunicare ale Comisiei Europene în mediul şcolar.

 


Scopul campaniei:

     Campania se află la a patra ediție și îşi propune să informeze elevii şi profesorii cu privire la proiectul de integrare europeană (istoria, prezentul şi viitorul acestuia), priorităţile de comunicare ale Comisiei Europene, dar şi informaţii care îi privesc direct (posibilitatea de a studia şi de a lucra în statele membre, implicarea în activităţi de voluntariat, schimburi între tineri, participarea la internship-uri, implicarea în proiecte comunitare).

     Campania este deschisă tuturor şcolilor (primare şi gimnaziale), precum şi liceelor din România. Elevii participanţi trebuie să fie coordonaţi de învăţători sau profesori.

Acţiunile campaniei:

Campania de informare "Europa, casa noastră" are patru componente importante:
 

  • Vizite în școli
  • Concursul de proiecte “Lider European”
  • Ziua Europei
  • Concursul de desene "Ziua Europei"