Rezultatele simulării Evaluării Naționale 2015 pentru elevii claselor a VIII-a

     49,93% din 2854 de  elevi de clasa a VIII-a care au fost  evaluați la limba și literatura română și matematică  au luat note peste 5,00 la ambele discipline, un singur elev reușind să obțină nota 10,00 la aceste probe.

     La disciplina limba și literatura română, din 2884 de elevi evaluați, 68,00% au obținut note peste 5,00, după cum urmează:

  • 489 au obținut note între 5-5,99
  • 475 au obținut note între 6-6,99
  • 405 au obținut note între 7-7,99
  • 363 au obținut note între 8-8,99
  • 222 au obținut note între 9-9,99
  • 7 elevi au obținut nota 10.


     La disciplina matematică, din 2891 de elevi evaluați,  39,26% au obținut note peste 5,00, după cum urmează:

  • 567 au obținut note între 5-5,99
  • 210 au obținut note între 6-6,99
  • 179 au obținut note între 7-7,99
  • 117 au obținut note între 8-8,99
  • 50 au obținut note între 9-9,99
  • 12 elevi au obținut nota 10.


     La simularea probelor Evaluării Naționale au fost înscriși 3181 de elevi, 2884 au fost prezenți la proba de limba și literatura română, 2891 au fost prezenți la proba de matematică, 2854 fiind prezenți la ambele probe.

     În anul 2014, la simularea aceluiași examen, 43,38% elevi teleormăneni au luat note peste 5,00 (62,68% la limba și literatura română, respectiv 25,85% la matematică).

BIROUL DE PRESĂ

Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar general din inspectoratele școlare

     Programarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de inspector școlar general

 

 


     În baza prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general, inspector școlar general adjunct din inspectoratele școlare și de director al casei corpului didactic, aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 753/26.10.2011, modificată prin OMECS nr. 3169/04.02.2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 99/06.02.2015, Ministerul Educației și Cercetării Științifice, anunță scoaterea la concurs a 42 de funcții vacante de inspector școlar general din inspectoratele școlare.

     Înscrierea la concurs se poate face la sediul inspectoratului școlar, în perioada 18- 23 februarie 2015.

     Probele de concurs se vor desfășura în perioada 11-20 martie 2015, la sediul Ministerului Educației și Cercetării Științifice.


Metodologie, Bibliografie (arhivă zip)

 

 


Dosar de înscriere (arhivă zip)

 

ANUNȚ - Ședința cu directorii

     Inspectoratul Școlar Județean Teleorman anunță întâlnirea cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județ, în cadrul căreia se va prezenta Raportul privind starea învățământului în județul Teleorman pentru semestrul I, an școlar 2014-2015.

     Întâlnirea va avea loc în Aula Universității ”Valahia” – filiala Alexandria, în data de 19 februarie 2015, ora 11,00.

ANUNȚ CONCURS AUDITOR

Inspectoratul Școlar Județean Teleorman scoate la concurs în data de 04 martie 2015, ora 10, un post Expert II S Audit.

COMUNICAT DE PRESĂ (22.01.2015)

Întâlnire internaţională de proiect Grundtvig
„Community Mentoring for Social Inclusion Partnership”

     În perioada 12-16 ianuarie 2015, doamna inspector școlar general Valeria GHERGHE și reprezentanți ai Inspectoratului Şcolar Judeţean Teleorman au participat la reuniunea internațională de proiect Grundtvig – Parteneriate de învăţare, cu titlul „Community Mentoring for Social Inclusion Partnership”, număr de identificare GRU-13-P-LP-102-TR-UK, finanţat de Comisia Europeană (C.E.) prin intermediul Agenţiei Naţionale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (A.N.P.C.D.E.F.P.) Bucureşti, în cadrul LIFELONG LEARNING PROGRAMME (L.L.P.), organizată la partenerul de proiect din localitatea Bangor, Irlanda de Nord - KILCOOLEY WOMEN'S EDUCATION AND DEVELOPMENT GROUP.

     Agenda de lucru a reuniunii a cuprins o scurtă descriere a tuturor activităţilor ce se desfăşoară în Centrul Shankill, pe care Roberta Gray, reprezentanta organizaţiei de femei a realizat-o în deschiderea lucrărilor, ea însăși fiind beneficiara unui program de formare în urma căruia lucrează ca facilitator și mentor pentru alte persoane. Centrul propune, printre alte activități realizate la nivel local, cursuri de mentorat pentru femei cu diferite probleme de incluziune socială, probleme familiale, cursuri de îndrumare „pas cu pas”, alte cursuri pentru femei și copii.

     După prezentarea organizației gazdă a avut loc vizita la Zidurile Păcii Shankill din Belfast, obiective care reprezintă bariere de separare între cartierele catolice şi protestante în Irlanda de Nord, construite cu scopul de a reduce la minimum violenţa inter-comunală dintre naţionaliştii catolici şi protestanţii care sunt în principal sindicalişti care se auto-intitulează britanici.

     Prânzul a fost servit în sala de mese a Parlamentului, în oraşul Belfast. Delegația internațională a fost primită de doamna Eileen Bell, fost om politic, membru de onoare şi militant pentru drepturile persoanelor cu autism, vice-preşedinte şi consilier legislativ pentru organizaţia părinţilor copiilor autişti „Autism NI”.

     Seara s-a încheiat cu o recepţie la Primăria din Bangor, unde primarul Peter Martin a întâmpinat oaspeții din cele patru țări cu un discurs de mulţumire pentru activităţile derulate în cadrul proiectului, a prezentat clădirea primăriei și sala personală a primarului și a oferit reprezentanţilor celor patru grupuri naționale câte o stemă reprezentând zona Bangor. Domnul primar din Bangor a adus la cunoștința participanților din Teleorman prezenți la întâlnirea de proiect faptul că a realizat activități de voluntariat în România și este plăcut impresionat de această țară și locuitorii acesteia.

     Atelierul de lucru propus pentru diseminarea exemplelor de bună practică a tematicii mentoratului, a început cu prezentarea caracteristicilor şi punctelor forte care trebuie să formeze un bun program de mentorat, fie în cadrul instituţiilor de stat, fie în cadrul organizaţiilor non-guvernamentale. Prezentarea s-a încheiat cu discursul ţinut de un fost cursant care a parcurs un astfel de program și care a dus la bun sfârşit diferitele activităţi care au fost supravegheate de mentorul său. Workshop-ul s-a încheiat cu un scurt exerciţiu în care fiecare echipă națională a prezentat punctele tari ale grupurilor ţintă.

     După amiază prânzul a fost servit în cel mai vechi local din Irlanda de Nord.

     Reuniunea internaţională organizată de partenerul din Irlanda de Nord s-a încheiat cu sesiunea de feed-back și de completare a chestionarelor de satisfacție de către toți participanții la eveniment. A fost scos în evidență aspectul calitativ superior al activităților derulate și ținuta de înaltă clasă a organizării acestei întâlniri.


BIROUL DE PRESĂ